Train

26 Apr

Je kent ze waarschijnlijk wel van ‘Drops of Jupiter’ en ‘Hey, soul sister’: Train. Wat een heerlijke muziek maken die mannen toch! Eerder zei ik al dat ‘Hey, soul sister’ wat mij betreft de zomerhit van 2010 is, maar eigenlijk krijg ik van alle liedjes op de nieuwe cd een instant zomergevoel.

‘Save me San Francisco’ staat vol met heerlijke nummers, waarop de stem van Patrick Monahan heel goed uitkomt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik behalve hun internationale hit ‘Drops of Jupiter’ verder nog niks van deze band kende. Tot dus hun laatste album gelanceerd werd en ‘Hey, soul sister’ de radiozenders overnam. Ook de tweede single ‘Save me San Francisco’ is een liedje waar ik meteen helemaal vrolijk van wordt.

Ik heb mezelf voorgenomen om ook eens naar de andere albums van Train te luisteren, want deze liedjes beloven veel goeds voor de rest van het repertoire!

3 Reacties to “Train”

  1. Carina 26 april 2010 bij 20:04 #

    Hmm ik ken ze niet echt(A) maar luister haast geen muziek meer haha! Echt erg k weet!
    Maar ga het zeker ff youtuberen!

    Liefs!

  2. Kelly 26 april 2010 bij 20:54 #

    Ik vind het een heerlijk swingend nummer. Word ik vrolijk van dit liedje!

  3. Josephine 27 april 2010 bij 20:32 #

    Ik ken alleen maar Hey Soul Sister, heerlijk nummer!

Geef een reactie

