Fotografie: Rhodos, Griekenland

24 Apr

Omdat er zoveel leuke reacties kwamen op de voorgaande fotografie blogs, vandaag weer één! Deze keer, zoals beloofd, een heerlijk zomers thema: Rhodos! Ik ben tijdens het uitzoeken van de foto’s al heerlijk aan het aftellen naar mijn vakantie: 20 juli vertrek in naar Kos!

Misschien valt het ondertussen al een beetje op dat ik nogal van Griekenland houd. En niet alleen van het land, ook het eten vind ik geweldig!






7 Reacties to “Fotografie: Rhodos, Griekenland”

  1. Amber 24 april 2010 bij 08:40 #

    Ooh wat een mooie foto’s weer! Vooral die 2e en 3e spreken me erg aan. Ik wil er ook nog een keer heen, het lijkt me zo mooi daar. Vooral nadat ik Sisterhood Of The Traveling Pants heb gezien moet ik er gewoon nog een keer heen. 😀

  2. Henry ™ 24 april 2010 bij 21:46 #

    Daar ben ik nog nooit geweest. Maar wat niet is kan nog komen! 😉

  3. Milou (Cherize) 26 april 2010 bij 20:48 #

    Mooie foto’s!
    Ben er nog nooit geweest!

  4. Kelly 26 april 2010 bij 22:19 #

    Wow, wat ziet dat er mooi uit! I’ve never been there before.

  5. livelifelovely 27 april 2010 bij 08:44 #

    Het is echt een prachtig eiland! Vooral Rhodos-Stad, Kalithea en Lindos zijn echt leuke dorpjes om rond te kijken.

  6. Laura 11 juni 2010 bij 11:48 #

    Daar wil ik echt heen van de zomer!!!!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Vakantie! « Laura – Live life lovely - 21 juli 2010

    […] een vriendin heerlijk genieten op dit Griekse eiland, vlak voor de Turkse kust. Eerder ben ik al op Rhodos, Kreta en Corfu geweest en dat is ontzettend goed […]

Geef een reactie

