Leuke uitjes

22 Apr

Nu de zon zich steeds vaker laat zien en de temperatuur regelmatig boven de 15 graden uitkomt, heb ik steeds vaker zin om leuke dingen te ondernemen. Gelukkig liggen er wat leuke feestdagen in het verschiet, want door mijn studie heb ik verder niet zo heel veel tijd. Wat ga ik binnenkort allemaal doen?

Koninginnedag
Na de aanslag van vorig jaar, hoop ik dat Koninginnedag dit jaar weer vanouds gezellig wordt. Ik vier het dit jaar in Utrecht, waar het Radio Veronica feest plaatsvindt. Heerlijk feesten op muziek uit de 80’s en 90’s, lekker fout dus! Dit feest is op het Domplein, maar ook in de rest van de stad is genoeg te doen. Ik ga dus zeker ook even in de rest van de stad kijken.

Bevrijdingsdag
Dit jaar heb ik kaartjes voor de VIP-area van het Bevrijdingsfestival in Almere! Zelfs als het zo vreselijk hard regent als vorig jaar, kan mijn avond niet meer stuk: de VIP-area is overdekt en bovendien zijn er lekkere hapjes en drankjes aanwezig. En wie wil er nou niet het optreden van Guus Meeuwis van dichtbij meemaken? Verder treden op het hoofdpodium Lisa Lois, Waylon, the Opposites en Di-rect op.

Weekendje Antwerpen
9 juli vertrek ik met mijn moeder voor een weekendje naar Antwerpen. Lekker shoppen, de stad bekijken en heerlijk eten. Als er iemand tips heeft qua winkels of restaurantjes hoor ik het graag, want ik ben nog nooit in Antwerpen geweest.

En verder?
Verder staat er een avondje stappen in Utrecht op het programma, een strandwandeling met mijn beste vriendje en een heerlijke lunch met mijn moeder op Moederdag. Ook ga ik met Pinksteren een paar dagen naar Texel, lekker uitwaaien en bijkomen van de laatste collegeweken. En voor de rest zie ik wel wat er op mijn pad komt!

6 Reacties to “Leuke uitjes”

  1. Amber 22 april 2010 bij 09:54 #

    Antwerpen is inderdaad leuk. Ik ben er een paar keer geweest met een vriendin en een keer met school (zo’n 6 jaar geleden alweer :P). Ik was in die tijd nogal alternatief en ging eigenlijk alleen dat soort winkeltjes binnen, dus buiten dat heb ik geen aanbevelingen helaas. *we hebben toen ook gewoon bij de MAC gegeten dus daar kan ik je ook niet mee helpen, hahaha*
    Maar echt superleuke dingen ga je doen zeg! Dat Radio Veronica feest lijkt me echt superleuk trouwens. πŸ˜›

  2. Kelly 22 april 2010 bij 11:35 #

    Leuke vooruitzichten! Ik weet nog niet wat ik doe met koningendag πŸ™‚

  3. Carina 22 april 2010 bij 11:56 #

    Hee!

    Wat dacht je van Sneekweek? πŸ˜€ is echt super elk jaar weer haha(A)

    • livelifelovely 22 april 2010 bij 18:48 #

      Lijkt me wel leuk, maar dat is voor mij een halve wereldreis. Misschien als ik toevallig een keer daar op vakantie ben πŸ™‚

      • Carina 22 april 2010 bij 19:18 #

        Haha! valt wel mee(A) rijd gewoon trein heen hoor(a) zelfs 2x in het uur haha! ik ga 2km buiten sneek wonen rond 11 mei samen met me vriend dus ik ben zeker van de partij(A) haha

Trackbacks/Pingbacks

  1. Fijne Koninginnedag! « Laura – Live life lovely - 30 april 2010

    […] Ik hoop dat het weer nog iets beter zijn best gaat doen, maar ik heb er echt heel veel zin in! Eerder vertelde ik jullie al dat ik vandaag Utrecht onveilig ga […]

Geef een reactie

