Fotografie: winter 09/10

19 Apr

Ik weet dat het heerlijk weer is buiten, dat het lente is en dat veel mensen niet meer aan de winter willen denken. Maar ik kwam een paar prachtige foto’s tegen op mijn laptop, die ik jullie niet wil onthouden. Volgende keer zomerse foto’s, beloofd!





7 Reacties to “Fotografie: winter 09/10”

  1. sannewierda 19 april 2010 bij 10:05 #

    Wauw, echt mooie foto’s! Waar heb je ze gemaakt?

    • livelifelovely 19 april 2010 bij 10:07 #

      Dank je! Ik heb ze gemaakt in Almere en langs de dijk tussen Almere en Lelystad.

  2. Bianca 19 april 2010 bij 13:37 #

    Leuk hoor! Vind die van het kruiend ijs het mooist!

  3. Carina 19 april 2010 bij 19:35 #

    Oh echt schitterende foto”s!

  4. Amber 19 april 2010 bij 19:41 #

    Wow dat zijn echt supermooie foto’s zeg!

  5. livelifelovely 19 april 2010 bij 20:47 #

    Wat een leuke reacties allemaal, bedankt!

  6. Ilse 20 april 2010 bij 21:05 #

    Ik wist helemaal niet dat je ook zo van fotograferen hield! Echt supernice!=)

    xx

Geef een reactie

