Recensie: Karin Slaughter

17 Apr

Kennen jullie de boeken van Karin Slaugher al? Vast wel. Toch wil ik er even kort mijn mening over kwijt.

Ik ben nu bezig met de ‘Sara Linton’ reeks, boeken over een kinderarts / patholoog-anatoom en een plaatselijke politiechef. Wat een fantastische boeken! Elke keer dat ik het volgende deel van de reeks open sla, heb ik het boek na hoogstens twee dagen alweer uit. Karin Slaughter’s boeken zijn superspannend, elke keer weer verrassend en hebben behoorlijk wat plotwendingen. Als ik deze reeks uit heb, ga ik zeker verder met haar andere boeken. Triptiek staat al in de kast op me te wachten.

Dus, wil je weer eens wat anders dan chicklit, literatuur of fictie? Houd je van spannende thrillers? Lees dan zeker eens de boeken van Karin Slaughter. ‘Nachtschade’ is de eerste in deze serie. Lees je liever Engelse boeken? Dan moet je met ‘Blindsighted’ beginnen. In totaal zijn er zeven boeken verschenen in deze reeks, waarvan ik de vierde net verslonden heb. Het einde komt dus helaas al in zicht..

Eén reactie to “Recensie: Karin Slaughter”

  1. madelonelvira 17 april 2010 bij 09:49 #

    Ik wil er binnenkort in beginnen. Mijn moeder heeft de meeste boeken thuis, dus kan ik ze mooi van haar lenen. Ben er erg benieuwd naar!

Geef een reactie

