Music was my first love..

10 Apr

.. and it will be my last! Een fantastische zin uit een ontzettend goed nummer van John Miles.

Ik heb al eens geschreven dat ik Robbie Williams helemaal geweldig vind en dat The Baseballs wat mij betreft per direct mogen stoppen. Maar verder weten jullie nog niet van wat voor muziek ik hou! En dat terwijl muziek één van mijn passies is.

Ik houd van Coldplay, van Kane en van Anouk. Guus Meeuwis staat hoog in mijn ’25-meest-afgespeelde-lijst’, net als Krezip en BLØF. Ook Adele, Amy MacDonald, Lifehouse en Michael Bublé vind ik heerlijk om naar te luisteren. Best wel gevarieerd dus, toch?

Hoewel ik muziek luisteren al lekker vind, is relaxen op de bank met een goede muziek dvd toch wel héél erg lekker. Ik heb Kane, Anouk, Marco Borsato en U2 op dvd. En ik heb er verschillende van Robbie Williams, uiteraard. Op het verlanglijstje staat nog een dvd van Guus Meeuwis.

Guus Meeuwis komt overigens op 5 mei het Bevrijdingsfestival in Almere met een bezoekje vereren! Hij is één van de helicopteracts van dit jaar, dus check snel of hij ook bij jou in de buurt aanwezig is.

Dé zomerhit van 2010 is wat mij betreft trouwens ‘Hey, soulsister’ van Train. Wat een lekker, zomers liedje is dat toch! Elke keer dat ik dat nummer voorbij hoor komen, krijg ik meteen de zomer in mijn bol.

Ik ben benieuwd naar jullie muzieksmaak! Wat vinden jullie goed en wat is wat jullie betreft de zomerhit voor 2010?

Eén reactie to “Music was my first love..”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Train « Laura – Live life lovely - 26 april 2010

    […] en ‘Hey, soul sister’: Train. Wat een heerlijke muziek maken die mannen toch! Eerder zei ik al dat ‘Hey, soul sister’ wat mij betreft de zomerhit van 2010 is, maar […]

Geef een reactie

