‘Hey, ben jij niet..’

8 Apr

Wat leuk! Ik word net herkend door een nieuw collegaatje die me herkende van Live Life Lovely. ‘Hey, ben jij niet dat meisje van die blog? Die ook op Girlscene heeft gestaan?’ Ja, dat ben ik!
Ben helemaal vrolijk hierdoor, dus dat wilde ik eventjes snel met jullie delen.

Fijne dag allemaal!

2 Reacties to “‘Hey, ben jij niet..’”

  1. Angel 8 april 2010 bij 18:35 #

    Ja, dat ben ik!

  2. madelonelvira 11 april 2010 bij 17:07 #

    Altijd leuk om herkent te worden!

Geef een reactie

