Fotografie – Almere

2 Apr

Omdat Almere is verkozen tot de lelijkste stad van Nederland, heb ik besloten eens wat mooie foto’s van mijn stad te laten zien. Ik ben het er namelijk totaal niet mee eens dat Almere de lelijkste stad is. Het is een jonge stad, dat betekent dus dat we geen mooie grachtenpandjes hebben, zoals Amsterdam en Leiden dat wel hebben. We hebben ook geen oude kerken, oude pleinen of andere oude bouwwerken. Almere is een jonge stad, maar ook een jonge stad heeft zo zijn mooie plekken. Kijk en oordeel voor jezelf:



4 Reacties to “Fotografie – Almere”

  1. Amber 3 april 2010 bij 09:22 #

    Mooi! En dan vooral die onderste foto!

  2. Maurits Harmsen 5 augustus 2010 bij 21:03 #

    Almere kan wel mooi zijn 😀

  3. Bianca 27 juni 2016 bij 08:57 #

    Helemooie foto’s van Almere is zeker een mooie plekje
    Voor als de laatste foto vind ik echt heel mooi waar is die plekje ook alweer ik kom er niet meer op haar die is

    Groetjes Bianca

Geef een reactie

