Quotes

31 Mrt

Vandaag een artikel met mooie, leuke en inspirerende quotes. Ik houd voor mezelf een boekje bij waarin ik mooie quotes opschrijf als ik ze tegenkom. Het is iets dat me opvrolijkt als ik me even niet zo lekker voel, maar het is ook leuk om gewoon te lezen als je je verveelt.

# Heb je het lef dan is het nooit te laat, om te beseffen dat het zo niet gaat.
Reik niet naar de hemel, maar haal hem naar je toe.

– Karin Bloemen, Lef

# Success is not the way to happiness,
Happiness is the way to success.

– Albert Schweizer

# Wie vecht kan verliezen,
wie niet vecht is al verloren.

# Life is not the amount of breaths you take,
it’s the moments that take your breath away.

– Hitch, de film

# Je moet de lat hoog genoeg leggen
om eronder door te kunnen.

– De Haene

# Pick yourself up from the ground,
I know your time will come around.
Be strong.

– Kane, Don’t let it pass you by

3 Reacties to “Quotes”

  1. clio86 1 april 2010 bij 13:08 #

    Ik hou ook van het bijhouden van Quotes!
    Hier staan er alvast weer een paar dat ik aan mijn lijstje zal toevoegen 🙂
    Leuke blog trouwens!

  2. livelifelovely 1 april 2010 bij 14:04 #

    Dank je! 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Quotes II « Laura – Live life lovely - 6 april 2010

    […] Houdt je van mooie, inspirerende en leuke quotes? Bekijk dan ook eens dit artikel en kijk eens links bij de categorie ‘Quotes’ voor meer blogs over dit […]

Geef een reactie

