The Baseballs

29 Mrt

Vandaag stuurde een vriendin van me een liedje van the Baseballs. Het was een cover van ‘Angels’ van Robbie Williams, voor mij één van de mooiste nummers ooit gemaakt. De begintonen herkende ik niet eens, pas toen ik de tekst hoorde herkende ik het nummer.

Ik zal eerlijk zeggen dat ik vrijwel elke cover van Angels ontzettend slecht vind, omdat ik vind dat niemand ook maar bij Robbie in de buurt komt. Maar, deze cover slaat echt alles. Ik had al eerder negatieve dingen over the Baseballs gehoord en daar sluit ik me nu dus maar bij aan. Ik krijg er heel erg het Elvis-Presley-gevoel bij, en dat is uit mijn mond absoluut geen compliment. Het beste liedje vind ik nog ‘Umbrella’, een cover van Rihanna.

2 Reacties to “The Baseballs”

  1. Ilse 29 maart 2010 bij 20:46 #

    Hahahahaha:D ik voel me bijna schuldig dat ik je dit gestuurd heb, maar ik moest het met je delen!

    xx

Trackbacks/Pingbacks

  1. Music was my first love.. « Laura – Live life lovely - 10 april 2010

    […] heb al eens geschreven dat ik Robbie Williams helemaal geweldig vind en dat The Baseballs wat mij betreft per direct mogen stoppen. Maar verder weten jullie nog niet van wat voor muziek ik […]

Geef een reactie

